Kereskedelmi adminisztrációs munkatárs

Home / Kereskedelmi adminisztrációs munkatárs

KARRIER

Szívesen dolgoznál Budapest egyik legkülönlegesebb design üzletének, gyönyörű bútorok és lakberendezési kiegészítők között Óbudán?

Vagy inkább az otthoni munkavégzést preferálod? Egy biztos munkát keresel, ahol bizonyíthatod precizitásod és kiváló szervezőkészséged? Tele vagy motivációval, pozitív életszemlélettel, jó az íráskészséged, angollal is megbirkózol és bírod a monotonitást? Csatlakozz KERESKEDELMI ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRSKÉNT az InnoConcept csapatához! Digitalizált folyamatainknak köszönhetően akkor is sikerrel pályázhatsz, ha otthon végezhető teljes- vagy részmunkaidős állást keresel.

Az InnoConcept a tulajdonosok csaknem két évtizedes tapasztalatára épülve 2017-ben alakult folyamatosan fejlődő cég. Ma már csaknem 20 jelentős európai bútorgyártó képviselőjeként és forgalmazójaként a hazai bútor- és lakberendezési piac meghatározó szereplője. Időtálló formák, kortárs dizájn, kreativitás és fenntartható minőség – ezek azok a fogalmak, amelyek meghatározzák az InnoConcept szemléletét. „Ide nem csak dolgozni járunk, hanem alkotni, építeni. Lelkesek vagyunk és motiváltak – imádjuk a dizájnt, a bútorokat, amivel foglalkozunk."

 

Új munkatársunk elsődleges feladata az InnoConcept kereskedelmi és logisztikai tevékenységének adminisztratív és szervezési támogatása; részt vesz a belsőépítészeti projektek pályázatában és a kapcsolódó kereskedelmi, ügyfél-, vevőszolgálati, pénzügyi és logisztikai adminisztrációban. Talpraesett, önálló, lakberendezés- és tárgykultúra iránt érdeklődő lelkes és pozitív pályázók jelentkezését várjuk.

Amit kínálunk Neked:

  • A magyar bútorpiac meghatározó szereplőjének munkájába való bekapcsolódás
  • Nagyfokú önállóság, felelősség
  • Munkádhoz megfelelő, naprakész technikai háttér, digitalizált vállalat
  • Budapesti, óbudai munkavégzés
  • Nyitott, közvetlen, kreatív és innovatív munkahelyi légkör, véleményedre, javaslataidra nyitott vezetőség
  • Pozitív munkatársak, jó csapat
  • A pozíciónak megfelelő anyagi juttatás

 

Szakmai kihívások:

  • Pénzügyi, kontrolling és logisztikai adminisztrációs és szervezési feladatok
  • Ajánlatok és megrendelések kezelése a kapcsolódó operatív és adminisztratív feladatokkal (számlázás, rendelés,
    visszaigazolás stb.)
  • Ügyfélkiszolgáláshoz kötődő szervezési feladatok támogatása, ügyfélszolgálati munkavégzés, reklamációkezelés
    ügyfelek és beszállítók felé egyaránt
  • Társterületek – marketing, üzletfejlesztés – területek kiemelt operatív támogatása
  • Együttműködés – szervezés, egyeztetés, levelezés – a gyártókkal, alvállalkozókkal
  • CRM-rendszer, számlázási rendszer és egyéb szoftverek kezelése

 

A mi jelöltünk vagy, ha:

  • gyors a munkatempód, ugyanakkor precíz és alapos vagy
  • naprakész informatikai gyakorlatod van a munkához szükséges szoftverek (Word, Excel) használatában
  • érdeklődsz a digitális folyamatok és megoldások iránt és gyorsan sajátítod el azokat
  • döntéshelyzetben gyorsan, higgadtan és eredmény-orientáltan reagálsz
  • hatékonyan kommunikálsz szóban és írásban egyaránt
  • fontos munkád során a felelőségvállalás, és elkötelezettsé
  • nagyfokú stressztűrés és terhelhetőség jellemző rá
  • pozitív attitűddel és erős belső motivációval rendelkezel

 

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Szükséges végzettség: középfokú (felsőfokú előny)
  • Szükséges nyelvtudás: angol (min. középfok/kommunikációképes szint)

 

Munkavégzés helye, ideje:

Home office és/vagy Budapest,InnoConcept Design 1033 Budapest, Bogdáni út 1.

  • Foglalkoztatás jellege: teljes-vagy részmunkaidős foglalkoztatás
  • Munkaidő: heti 30vagy 40óra
  • Otthoni munkavégzéshez jó minőségű, gyors internet elérés előfeltétel

 

Munkavégzés ideje: üzlet nyitvatartási idejében 40 órás heti időkeret

 

Jelentkezés:
A fényképes önéletrajzokat, motivációs levéllel és a fizetési igény megjelölésével a [email protected] e-mail címre várjuk.

Itt találsz meg minket:

Cím 1033 Budapest, Bogdáni út 1. (bútor- és design üzlet)
Az egykori Harisnyagyár területén az udvarban – kövesse a fekete-fehér IC logót!
Telefon showroom + 36 70 904-8833 | szállítás, raktár +36 70 904-8833 |  project +36 30 520-3122, +36 30 602-1129
Email [email protected]
Nyitvatartás Nyitva tartás
Hétfő: 12:00-16:00
Kedd-Péntek 10:00-18:00
Szombat 10:00 – 15:00
Raktár 1033 Budapest, Bogdáni út 1. (H-P 08:00-16:00, árukiadás előre egyeztetett időpontban)