Nyitvatartás: H 12-16 | K-P 10-18 | Szo 10-14 ☕🐕 🚴‍♂️

Kereskedelmi adminisztrációs munkatárs

Home / Kereskedelmi adminisztrációs munkatárs

KARRIER

Szívesen dolgoznál Budapest egyik legkülönlegesebb design üzletének, gyönyörű bútorok és lakberendezési kiegészítők között Óbudán?

Biztos munkahelyet keresel, ahol bizonyíthatod kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged, precizitásod? Tele vagy motivációval, pozitív életszemlélettel, jó az íráskészséged, angollal is megbirkózol, de ha adminisztrációról van szó precíz vagy és bírod a monotonitást is? Csatlakozz MARKETING ÉS ÉRTÉKESÍTÉS TÁMOGATÁSI MUNKATÁRSKÉNT az InnoConcept csapatához!

Az InnoConcept a tulajdonosok csaknem két évtizedes tapasztalatára épülve 2017-ben alakult folyamatosan fejlődő cég. Ma már csaknem 20 jelentős európai bútorgyártó képviselőjeként és forgalmazójaként a hazai bútor- és lakberendezési piac meghatározó szereplője. Időtálló formák, kortárs dizájn, kreativitás és fenntartható minőség – ezek azok a fogalmak, amelyek meghatározzák az InnoConcept szemléletét. „Ide nem csak dolgozni járunk, hanem alkotni, építeni. Lelkesek vagyunk és motiváltak – imádjuk a dizájnt, a bútorokat, amivel foglalkozunk."

 

Új munkatársunk elsődleges feladata az InnoConcept showroomban az ügyfelek fogadása, kiszolgálása, lakberendezési tanácsadása és kereskedelmi tevékenységének adminisztratív támogatása; részt vesz a belsőépítészeti projektek pályázatában, marketing kampányok menedzselésében és a kapcsolódó ügyfélszolgálati és pénzügyi adminisztrációban. Talpraesett, önálló, lakberendezés- és tárgykultúra iránt érdeklődő lelkes és pozitív pályázók jelentkezését várjuk.

Amit kínálunk Neked:

  • A magyar bútorpiac meghatározó szereplőjének munkájába való bekapcsolódás
  • Stabil háttér
  • Sokoldalú munkakör
  • Munkádhoz megfelelő, naprakész technikai háttér, digitalizált vállalat
  • Igényes munkakörnyezet, óbudai munkavégzés
  • Nyitott, kreatív és innovatív munkahelyi légkör
  • Pozitív munkatársak, jó csapat
  • A pozíciónak megfelelő versenyképes anyagi juttatás

 

Szakmai kihívások:

  • Magas minőségű bútorok értékesítése
  • Ügyfélkapcsolattartás, ügyfél egyeztetések
  • Ajánlatok és rendelések kezelése (számlázás, rendelés, visszaigazolás stb.)
  • Ügyfélkiszolgáláshoz, ügyfélszolgálati feladatokhoz és a vállalat egyéb operatív tevékenységeihez kapcsolódó feladatok adminisztratív támogatása
  • Társterületek – marketing, üzletfejlesztés – területek kiemelt operatív támogatása
  • CRM-rendszer, számlázási rendszer és egyéb irodai szoftverek kezelése
  • Webshop adminisztrációs feladatok
  • Marketing kampányok menedzselésében való részvétel

 

A mi jelöltünk vagy, ha:

  • érdeklődsz a lakberendezés, belsőépítészet iránt
  • kiválóan és szívesen kommunikálsz szóban és írásban egyaránt, jó a kapcsolatteremtő készséged
  • gyors a munkatempód, ugyanakkor precíz és alapos vagy
  • naprakész informatikai gyakorlatod van a munkához szükséges szoftverek (Office) használatában
  • érdeklődsz a digitális folyamatok és megoldások iránt és gyorsan sajátítod el azokat
  • döntéshelyzetben gyorsan, higgadtan és eredmény-orientáltan reagálsz
  • önállóság, dinamikusság és proaktivitás jellemző rád
  • fontos munkád során a felelőségvállalás és elkötelezettség
  • nagyfokú stressztűrés és terhelhetőség jellemző rád
  • pozitív attitűddel és erős belső motivációval rendelkezel

 

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat vagy gyakorlat
  • Végzettség: középfokú (felsőfokú előny)
  • Nyelvtudás: angol (min. középfok/kommunikációképes szint)
  • Grafikai szoftverek ismerete, marketing- és értékesítés területén szerzett tapasztalat, tervezési gyakorlat előnyt jelenthet
  • Releváns diákmunka gyakorlattal rendelkező lelkes pályakezdők jelentkezését is várjuk

 

Munkavégzés helye, ideje:

Munkavégzés helye: Budapest, InnoConcept Design 1033 Budapest, Bogdáni út 1.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős foglalkoztatás
Munkaidő: heti 40 óra, munkaidő keretben, üzlet nyitvatartási idejében (szombaton havi 1-2 alkalommal)

Munkavégzés ideje: üzlet nyitvatartási idejében 40 órás heti időkeret

 

Jelentkezés:
A fényképes önéletrajzokat, motivációs levéllel és a fizetési igény megjelölésével a [email protected] e-mail címre várjuk.

Itt találsz meg minket:

Cím 1033 Budapest, Bogdáni út 1. (bútor- és design üzlet)
Az egykori Harisnyagyár területén az udvarban – kövesse a fekete-fehér IC logót!
Telefon showroom + 36 70 904-8833 | szállítás, raktár +36 70 904-8833 |  project +36 30 520-3122, +36 30 602-1129
Email [email protected]
Nyitvatartás Nyitva tartás
Hétfő: 12:00-16:00
Kedd-Péntek 10:00-18:00
Szombat 10:00 – 15:00
Raktár 1033 Budapest, Bogdáni út 1. (H-P 08:00-16:00, árukiadás előre egyeztetett időpontban)