ISMÉT BŐVÜLÜNK ???? – új csapattagot keresünk!

Szívesen dolgoznál egy design üzletben, gyönyörű bútorok és lakberendezési kiegészítők között Óbudán? Szeretsz emberek között forgolódni, szervezkedni és bírod az adminisztrációt? Lehet, hogy pont téged keresünk!

 

A leendő munkatársunk elsődlegesen adminisztrációs és online webáruház tartalomkezelési feladatokat lát el; mint például a számlázás, ajánlatírás, rendelés felvétel- és leadás és egyéb ügyintézés. Ő végzi a webáruház adminisztrációját; termékleírásokat ír, képeket szerkeszt, termékeket tölt fel. Ügyesen kezeli tehát a számítógépet, elboldogul a táblázatokkal; és alapvetően gyorsan megtanulja a számítógépes rendszerek használatát. Ha a helyzet úgy kívánja, az ügyfélszolgálati feladatokba is besegít, bekapcsolódik rendezvényeink szervezésébe. Fontos a jó kommunikációs készség, a proaktív beállítottság, pozitív és energikus hozzáállás, kommunikációképes – szóban, írásban – angol nyelvtudás.

 

Mivel szeretjük a hatékonyságot és jól érezni magunkat a bőrünkben, igyekszünk munkatársainknak is ezt biztosítani. Vannak
közös csapatprogramok, biztosítunk fejlődési lehetőséget, utazunk külföldi vásárokra, jófejek az ügyfeleink. 🙂

 

Talpraesett, önálló, lakberendezés- és tárgykultúra iránt érdeklődő lelkes és pozitív pályázók jelentkezését várjuk. Ha szívesen
foglalkoznál az InnoConcept bútoraival, design tárgyaival, lakberendezési kiegészítőivel, ne habozz; küldd el fényképes önéletrajzodat a fizetési igényeddel a [email protected] címre.

 

Kezdés: azonnal
Munkavégzés helye: 1033 Budapest, Bogdáni út 1.
Munkavégzés ideje: H-P 10-18, havi 1 szombattal, ami lecsúsztatható
(Csak a fentebb megjelölt módon beküldött jelentkezéseket tudjuk elfogadni. Jelentkezési határidő: 03.10.)